گروه حقوقي امانت گروه حقوقي امانت .

گروه حقوقي امانت

آشنا با فروشگاه اينترنتي تك ديل

تك ديل (Tak dealيا Takdeal) اولين بازار اينترنتي (marketplace) بومي سازي شده ايراني در جهت  خريد و فروش بي واسطه مي باشد كه  در سال ۲۰۱۷ ميلادي  راه اندازي شد. 
تك ديل يك بازار آنلاين است، كه كاربران مي توانند در آن به خريد و فروش به صورت مزايده (حراجي) و مزايده پلاس (فروش فوري) در سرار نقاط ايران بپردازند و براي  كاربران اين فرصت را فراهم كرده كه در عين حال كه فروشنده هستند خريدار نيز باشند.
تك ديل يك بازار آنلاين خاص در نوع خود مي باشد، كه افراد مي توانند در آن اجناس خود چه نو يا دست دوم ، كه دربر گيرندي طيف وسيعي از اجناس كوچك تا بزرگ ( كه شامل خودرو و املاك نيز مي باشد) مي شود ، را خريد و فروش نمايند. 
اين سايت خود به طور مستقيم در جريان اين معاملات چيزي را عرضه و يا خريداري نمي كند، بلكه براي بسياري از فروشندگان اين فضا را فراهم مي كند، كه طي مدت زماني مشخص كالاي خود را به مزايده بگذارند. 
 
تفاوت بازار آنلاين تك ديل با فروشگاههاي اينترنتي (آنلاين) چيست: 
 
فروشگاه اينترنتي عمدتاً اجناس و محصولاتي خود را كه در سايت براي فروش عرضه مي نمايد و در فروشگاه اينترنتي خريداران خود نمي توانند جنسي را براي فروش بگذارند و فقط معمولاً خود فروشگاه آنلاين به صورت عمده فروشي اجناس را خريداري مي نمايند تا به صورت خورده فروشي از طريق سايت خود به فروش برسانند، اما بازار هاي آنلاين از جمله تك ديل  خود محصول و اجناسي را براي فروش ارائه نمي دهند، بلكه مكاني را در جهت خريد و فروش بي واسطه فراهم مي نمايند، به اين روش كه فروشندگان اجناس خود را براي خريد در سايت مي گذارند كه مي توانيد به روش هاي مختلف از جمله مزايده (حراجي) يا فروش عادي باشد و خريداران اجناس را از خود فروشنده خريداري مي نمايند، بعداز تاييد طرفين  معامله انجام مي گيرد كه طبق آن مبلغ فروش به فروشنده پرداخت و كالاي توسط فروشنده به خريدار تحويل داده مي شود. 
بازار آنلاين تك ديل نوعي روش براي ساده سازي روند خريد و فروش اجناس ، محصولات و املاك مي باشد و تك ديل با روشي بسيار ساده يك بازار آنلاين ايراني را در اختيار فروشندگان وخريداران قرار داده است.
 
روش مزايده در تك ديل چگونه است :
 
اگر قصد داريد اجناس و املاك خود را به بهترين قيمت و پيشنهاد به فروش برسانيد، قطعاً مزايده بهترين روش مي باشد كه در جهان بسيار محبوبيت دارد و همچنين روشي بسيار جالب جهت جذب مشتري و بازاريابي مي باشد، كه ايجاد انگيزه براي رقابت جهت خريد مي نماييد. در ضمن مزايده بهترين روش جهت خريد و فروش بي واسطه (مستقيم) در جهان شناخته شده است. 
تك ديل به فروشندگان اين امكان را مي دهد، كه به مخاطبين بيشتر و مشتريان جديد دسترسي پيدا نمايند. در تك ديل خود فروشندگان شرايط مزايده را از جمله روش ارسال، طريق پرداخت وجه و ضمانت را مشخص مي نمايند.
خريداران مي تواند در تك ديل به مبلغ مناسب تري از طريق خريد مستقيم (بي واسطه) اجناس مورد نياز خود را خريدار نماييد و همچنين شركت در مزايده هاي تك ديل خود هيجان انگيز مي باشد. 
ثبت نام ، شركت در مزايده هاي تك ديل و ارائه پيشنهاد جهت خريد به صورت رايگان مي باشد و فقط در پايان مزايده در صورت برنده شدن بايد مبلغ مزايده را جهت خريد پرداخت نماييد.
روش برگذاري مزايده ها در تك ديل به اين صورت مي باشد، كه مزايده ها در مدت زمان معيني كه به بوسيله فروشنده مشخص شده است برگزار مي شوند و فروشنده با قيمت پايين (حداقل مبلغ) شروع به برگذاري ميكند. خريدارن بايد براي شركت در مزايده مبلغ بالاتري از مبلغ كنوني پيشنهاد دهند، مزايده ها با قيمت صعودي شروع مي شوند و داوطلبان با يكديگر براي خريد رقابت مي كنند و هر پيشنهاد بعدي بايد بالاتر از قبل باشد، كه در پايان مدت زمان مزايده اجناس يا املاك به بالاترين پيشنهاد فروخته ميشود.
 
مزايده پلاس در سايت تك ديل چيست :
 
مزايده پلاس در بازار آنلاين تك ديل روش ديگري از مزايده مي باشد، كه در اين نوع مزايده به همراه مزايده عادي امكان فروش فوري فراهم گرديده. كه در اين روش مزايده فروشنده مي تواند قيمت فروش مدنظر خود را اعلام نمايد و خريدار خارج از مزايده و زودتر از زمان پايان مزايده با كليك بر دكمه فوري به صورت مستقيم خريد خود را انجام دهد. با ايجاد مزايده پلاس سعي بر تسريع بخشيدن در خريد و فروش شما را داريم.
 
گارانتي تك ديل چيست :
جهت اطمينان طرفين در مامعله راه هاي مختلفي وجود دارد، بازار اينترنتي تك ديل در اين جهت گارانتي تك ديل را براي خريد و فروش به صورت گزينه آنلاين قرار داده است.
 
فروشندگان با آنلاين نمودن گزينه دريافت وجه از گارانتي تك ديل برخوردار مي شويد، تك ديل گارانتي به اين صورت مي باشد كه بعد از زمان مزايده يا خريد فوري (مزايده پلاس) در صورت تاييد طرفين براي انجام معامله ، برنده (خريدار ) جهت خريد مبلغ خريد كالا را آنلاين پرداخت مي نمايد، كه به صورت تا تحويل امانت نزد تك ديل مي ماند، كه بعد از تأييد خريدار مبلغ بلافاصله به حساب فروشنده واريز مي شود و اگر مشكلي پيش بيايد چت سه نفر تك ديل بين خريدار ، مشتري و تك ديل براي بررسي و حل سريع مشكل در سايت تك ايجاد شده و طرفين مي توانند مدارك خود را ارائه دهند.
 
چگونه فروشگاه خود را در تك ديل راه اندازي كنيد:
در سايت تك ديل كاربران مي توانند پروفايل شخصي خود را داشته باشند و با عمومي كردن پروفايل شخصي خود فروشگاه آنلاين خود را در تك ديل راه اندازي نمايند. پروفايل شخصي در  تك ديل بازاريابي بهتري را براي فروشندگان و خريد آسان تر  براي خريدار و همچنين ارتباط بين كاربران تك ديل را فراهم مي نمايد.
_پروفايل شخصي در تك ديل مانند فروشگاه شخصي براي هر فرد عمل مي كند. 
_با عمومي كردن پروفايل شخصي خود مي تواند، محصولات و اجناس مختلف خود را جهت فروش ارائه دهد.
_ خريداران با رجوع به پرفايل شما مي توانند تمامي اجناس و محصولاتي كه در تك ديل براي فروش عرضه مي كنيد را جهت خريد مشاهده نمايند.
_خريداران با دنبال كردن فروشندگان محبوب شان مي توانند از  مزايده هاي جاري آنها هميشه جهت خريد آگاه شوند.
_شركت در مزايده ها (بيد) و  برگزاري مزايده در سايت تك به صورت رايگان مي باشد.
 
مزاياي و ويژگي هاي كليدي تك ديل چيست:
 
 _تك ديل اولين سامانه خريد و فروش بومي سازي شده ايراني مي باشد. 
- سايت تك ديل، ارائه دهندي يكي از محبوب ترين روش هاي خريد و فروش اجناس در اينترنت مي باشد.
- استفاده از تك ديل  روش خوبي براي كسب درآمد، از تميز كردن گنجه هاي خود و خلاص شدن از اجناسي مي باشد، كه شما  ديگر به آنها نيازي نداريد.
- كاركردن با اين سايت براي كاربران بسيار ساده مي باشد و همچنين داراي سرعت  بالاي است. 
- براي خريد يا فروش در اين سايت ، بايد ثبت نام كنيد، اما اين فرايند به صورت رايگان است.
- سايت تَك ديل براي شما اين فرصت را ايجاد مي كند ، كه اجناس خود را به دو روش "مزايده" يا "مزايده پلاس" فروش بگزاريد .
- همچنين اجناس مورد نياز خود را با شركت در مزايده هاي اين سايت خريداري كنيد.
- شما مي توانيد به بهترين قيمت و بدون واسطه اجناس خود را به فروش برسانيد.
- براي شروع مزايد  و بازاريابي بهتر است قيمت پايه را  كمتر در نظر بگيرند، كه سبب جذب خريداران بيشتري براي رقابت در مزايده كالا ايجاد مي نمايد.
- فروشندگان مي توانند تصاوير و مشخصات كالا را با كيفيت بالا  جهت بازاريابي و فروش ارائه نمايند. 
- همچنين در صورتي كه مزايده گزار به قيمت مورد نظر خود نرسيده باشد مي تواند مزايده را تمديد نماييد. 
- مزايد پلاس نوعي مزايد به صورت مزايد به همراه فروش فوري است ، كه جهت  سرعت بخشيدن به فرآيند خريد و فروش مي باشد. 
- خريدارن به به صورت آنلاين مي توانند در مزايده هاي تك ديل شركت نمايند و با اتمام زمان مزايده اجناس مورد نظر خود را خريداري نمايند.
- هم اكنون خدمات  سايت تك ديل به صورت رايگان ارائه مي شود و اين سايت وجه را از خريداران و فروشندگان دريافت نمي نماييد

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۳:۰۲ توسط:گروه حقوقي امانت موضوع: نظرات (0)